It takes a fool to remain sain


Hejsan svejsan!
Fullt upp-lördag. Jag och R åkte till Skara idag för att handla lite ny fisk.
Och det gav minst sagt bra utdelning... dock får dom nya små liven presentera sig själva i ett senare inlägg. Lite bråttom nu, ska hem till T&J strax. Sitter iaf med fördrinken i handen och nymålade naglar. Jag är då fan alltid ute i sista sekund med allting! Tur att M är här och underhåller R ;) 

Gjorde ett pittstop hemma hos mor och far på vägen förut och hämtade lite saker som tillhör mej.
Bland annat ett antal gamla jeans som jag ev ska sälja på Tradera om dom inte passar. Har hört att folk köper vad som helst nuförtiden så why don't give it a shot?

Trevlig Helg!!


Denna juvel hittade jag på City Gross för endast 79:-!! 2-stänglad till och med :D
Riktigt kap! ;)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin