Helloo Friday!


Och jag vaknade faktiskt på bättre humör... Var framme på stan för att uträtta en del saker men det enda vettiga blev 2 algätare som jag inhandlade på Zoo. Jag och Älsklingen åkte istället fram ihop och handlade lite kvällsgott när han slutat för dagen. Fortfarande massa folk men då slapp jag ju ta mej igenom det ensam ;) Är det pga av löningen som folk i den här stan är som tokiga? Inte en parkering ledig...

Känns gött att det är helg iaf. Då har jag och R ledigt tillsammans och då mår man bra♥
Och imorgon ska vi åka till Skövde för att mysa ordentligt med min syter och hennes E. Bowling, käk och allmänt trevligt är kodorden.

Förövrigt laddade jag hem The Reef tidigare, då jag fick höra att det är en hajfilm! Älskar sånna filmer men kan meddela att den INTE är sevärd. Skummade igenom nyss och blev ärligt besviken. Sägs vara den läskigaste sen Hajen, men dom guppar mest omkring i havet och en efter en blir nerdragen under ytan och sen är den slut typ. Laim.

Anywho, nu ska jag kasta mej över tacosen. Måste vara färdigt till På Spåret! :D

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin