Mycket helg! ♥


Hejsan!
Har haft fullt upp i helgen. Och det har vart en riktigt bra helg
I fredags åkte jag och R tillsammans med mina föräldrar till Skövde och mysfikade hemma hos min syster. Sen gjorde vi lite andra ärenden, bland annat Djurmagazinet där vi hittade en röd kampfisk och en liten algis + lite inredning. Kommer updates om detta senare.

Och igår var vi i Lundsbrunn hela dan och SPA-ade oss!!  Min mamma fyller 50 år idag så det var hennes present från oss alla! Hur gött som helst! Massagebehandlingar och Örtbad och massa bubbelbadande och ångbastu! Mmmmmm!!! Man var hyffsat mör i kroppen när man kom hem. Men fan va gött de är! Senare på kvällen kom T&J för räkfrossa och filmmys! Lördagar kan inte bli mycket bättre än så! ♥

Här var vi igår och njöt!


Idag är man dock ganska säker på att det blir en lugn söndag. Med all rätt!
See You Later Alligator!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin