Projekt Akvarium: Del 10 - Den vita Pärlan



  

"Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den."
Ett ganska bra talesätt tycker jag.




Jag hade turen med mej idag när jag åkte till DjurMagazinet och köpte min älskade lilla Pärla. Ja den ska få heta så. För att den är just pärlemovit! Den svarta lilla ettriga saken är R's... :) Han får bestämma namn sen när han kommer hem! Han har för övrigt gjort sin sista dag idag på jobbet!! Underbart! Skulle jobbat imorgon oxå men varför ställa upp för några som beter sig som fittor, ärligt talat, tillbaka?? Jag fattar inte hur man kan bete sig så. Blir vansinnig när jag tänker på alla som ska leka chef där nere. Dom är inget annat än en hög LOSERS!!!! Det har dom visat gång på gång...

Nåja... Har vart med mamsen och Enzis i Skara idag. Vovven har en talgkörtel på ryggen som nu ska tas bort. Såg jävligt fräscht ut ;) Sen gjorde vi lite andra saker... som alltid  ♥ Några små inköp, ♥ fikade semla, ♥ kikade på lampor... ja ni vet.




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin