Så söt att man dör!



Jag är en dam i ärlighetens tecken.
Därför tänker jag erkänna att dagen inte vart speciellt effektiv än så länge.
Helvete vad sur man blir på sig själv när man väl inser detta... Kanske kan jag väga upp det hela genom att diska i räser fart och fixa middan samtidigt? Eller dammsuga och städa kattlådan på samma gång? Nåja, hur som helst... varje dag tänker jag på hur man ska hantera detta halvåret i framtiden? Jag HATAR mörkret! Funkar verkligen inte för mej. Är en sol och ljus-människa ända ner till tårna. Ett par tår man gärna skulle sätta ner i sanden vid medelhavet just nu. Ååååååååååååååååååh!




Do your thing:
Postat av: Sabine

jag har beslutat att låsa min blogg på obestämd framtid om några dagar.

ville bara tacka för alla fina kommentarer :)

jag kommer fortsätta kika in här.



(har skrivit ett hejdå-inlägg med lite anledningar)



kram!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin