En herrans mycket helg


Hejsan Svejsan!
Back from the weekend. Hade som sagt lite sovmorgon i fredags, för att istället vara uppe med tuppen idag... Enda vettiga med att gå upp klockan 07 är att jag och Hjärtat går upp samtidigt - MYS!♥ Men där tar nog fördelarna slut. Hur som, efter lite ärenden i fredagsfm och ett möte om framtiden... ;) så hade vi en härligt slö och slappig kebab- och På Spåret-kväll! Och raka motsatsen på lördagen. Var i fixartagen och härjade från gardiner i lilla rummet till nya omtag kring matsalsstolarna... bild kanske kommer om jag får till nån bra. Kvällen ägnade vi i kompistecken. Tog några glas uppe på The View i stan... and I'm not impressed. Mikaela, om du fortfarande läser min blogg (?...klart du gör!) kan jag säga att det är gamla Gabriels som rustats upp äntligen och visst, inredningen är jätte snygg och fräsch men samma gamla anda trots allt. Och samma folk. Tyvärr.

Igår, ärade söndag, hade vi R's syster med familj hemma på lite middag. Mys!
Och jag ser att ryktet om att jag gillar fjärilar har spridit sig...  Fick denna fina! Tack!!




Och sedan under em/kvällen dog vi i soffan med bara massa puss och gos!!♥♥
Jag älskar min Älskling och jag är så kär, så kär!!

Honom ska jag förresten gå och möta upp nu, lunchrast.
Catch you later!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin