Gekås!




Hejsan svejsan! Nu har jag återhämtat mej från gårdagens äventyr i Ullared. Det var sjukt mycket folk och man fick smått panik. Men jag visste att det skulle hända. Och jag klarade mej ju... Så vi säger att det var värt det. Jag fick med mej riktigt mycket bra grejer hem!  Speciellt en sak. En sak som jag tjatat om i 1 år och verkligen inte trodde att dom skulle ha kvar iår. Så jag kunde ju bara inte åka hem utan den. Ni får en hint nedan...

Förutom lyckosaken så hittade jag äntligen lampor till fönstren som saknat snygga. Och jag köpte "nyttosaker" för ett år framöver. Typ. Ni vet plastpåsar, tops, ljus, kaffefilter... sånt som är riktigt jäkla nöjd efter ha fyndat! Och självklart fick min sambo något oxå♥ En skjorta och två pepparkvarnar (som vi båda iofs velat ha...) Joo, en mycket gynnsam dag! Och trevlig förstås!!



It's finally mine!! Kan ni gissa vad det är? Åååh jag är så lycklig!



Nu ska vi snart hem till svärisarna på middag. Det är dock min pojkvän som ska laga maten. Det kommer bli jätte gott! I know it! Imorgon kommer 2 sällskap hit på besök/fika. Vi får hoppas på bättre väder...






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin