Honey, I'm hooome!!




Hej mina fina! Nu är vi på hemmaplan igen med underbara minnen i bagaget♥ Kolmården är en fantastisk plats som jag trivs på. Dock är jag egentligen tveksam till om jag stödjer hela den här zoo-grejen... Men nu har jag ju iaf bidragit till att parken drar in stålar så vi struntar i den tanken tills en annan dag.

Det kommer upp fler bilder i dagarna. Just nu är vi båda bara så trötta och myssugna, det blir inga datorer eller iphones ikväll. Vi ska åka förbi driven och hämta Tasty's nu  Sen blir det horisentalt läge i soffan och Grey's Anatomy från start! Tror jag såg att Eva&Adam är på tv.n ikväll. Den är ju faktiskt ganska bra.



Ett utav jordens finaste och smartaste djur!  Jag blev som vanligt helt förtrollad av delfinerna! Så underbara djur! Och ett sånt underbart jobb... Vi satt längst fram och såg dom jätte nära! Det är större fiskar än man kan tro. Men världens snällaste och väldigt intelligenta!









Do your thing:
Postat av: Therese

Hej! Hoppas ni hade det fint på er miniresa! Det verkar så iallafall:) & att det gick bra o sova i tält. Att ni slapp regn. Om ni är sugna på att hitta på ngt snart så är vi på! Kram!

2011-07-16 @ 10:37:12

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin