Imorn åker vi!!




Gokväll kära ni! Idag har det vart full rulle kan man säga från soluppgång till solnedgång. Well, kanske inte uppgången då... hmm. Klev ur sängen vid halv elva-ish. Hade en super trevlig kväll igår med T&C. Dock var just Måndax a bit too much som jag trodde  Men vi hade lite privat efterluva hemma hos oss i soffan så vi klarade oss fint ändå.

I förmiddags blev vi allihopa bjudna på lyxfrukost hemma hos R's föräldrar! Hur gött och trevligt som helst :) Tack! När vi väl kom hem igen åkte Jönköpingsborna hem. Sen drog jag och hjärtat ut till Fillan för att plocka upp lite saker man tydligen behöver när man sover i tält... ja, du läste rätt. Vi ska TÄLTA! Imorgon åker vi till Kolmården!!! Oxå med T&C faktiskt. Det ska bli väldigt roligt och jag älskar ju Kolmården!! Nu får vi dock be gudarna där uppe att hålla igen på regnet ett par dar. Annars vet vi inte hur det ska gå med Emelie...



BÄSTA och finaste Enza!




Ps. Jag ska försöka hålla någon form av kontakt mer er under tiden vi är borta. Men just in  case så sätter jag in några inställda inlägg och om de ändå skulle gapa tomt här... kom ihåg - Jag har SEMESTER!!  Puss & Kram!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin