Liseberg-uppdatering!




Hej på er darlings! Det kändes som jag var bakis när jag vakna imorses... ville inte gå upp! Vi kom inte hem alltför sent igår ändå. Kanske 01-snåret. Vädret var perfekt heeeela dan... tills klockan 21 då vi klev ur kön till kanonen. Då hade vi förutspått vad som komma skall. Himlen öppnade sig 5 min senare och öste ner kalla regndroppar på oss! Bläääää!! Jag HATAR att vara på Liseberg om det regnar. Men vi kände oss ganska klara iofs så det var väl inte hela världen. Bara lite  

Man är ju inte 12 år längre med samma panikkänsla i kroppen. Ni vet den här jag-måste-verkligen-åka-allt-så-mycket-som-bara-går-från-öppning-till-stängning!!-känslan. Nu på "äldre dar" har man lärt sig att uppskatta det mysiga i att gå o strosa lite. Spela spel och titta på folk. Haha! Ang spel, vi rullade dom där bollarna iår igen. Jag ville så hemskt gärna ha en sankt bernhards-hund! Men det fick jag såklart inte :( Dock hade vi oväntad tur på Hus&Hem-hjulet där vi kamma hem ett vinställ! Och direkt efter vann vi 2 gånger i rad på ett chokladhjul! Har nog hittat mina turnummer såhär efter 24 år... hmm.


Joo, jag och syrran sitter faktiskt här nånstans...




Och den stora nyheten AtmosFear var avstängd mer än halva dagen!! Tror ni vi var nervösa? Även om jag var tveksam till den ville jag ju bestämma själv och den skulle åkas eller inte. Som tur var fick vi chansen senare och behövde "bara" stå i kö i cirkus 1 timma. Jag var duktigt nervös innan och väldigt pirrig. Jag ÄLSKAR pirret i magen men har börjat få svårt för höga höjder. Hade många spänningar i kroppen som visade sig på vägen upp  Men väl uppe i topp så var det inte alls farligt och nu är jag väldigt glad att jag gjorde det! För er som inte åkt ännu kan jag säga att själva uppladdningen innan är värst...





Do your thing:
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin