♥ 2 år tillsammans! ♥








Idag firar vi 2 år tillsammans och 1 år som förlovade!! ♥
Helt otroligt vad lycklig jag är ihop med Han som är mannen i mitt liv! ♥
Jag älskar Honom så jäääävla mycket! Och bara vet att det är VI resten utav våra liv ♥

Puss på min Älskling och våran dag!!
R är den finaste människan jag någonsin träffat och han är den snällaste, sötaste och underbaraste mot mej! Jag har gått på några nitlotter i mina unga dar och lovade mej själv tillsist att hitta en kille som verkligen brydde sig om mej... och visst, det tog sin tid men nu är jag bara så himla glad! Han är verkligen den där pojkvännen som vi alla vill ha. Men tyvärr så är han bara min, min, MIN!♥ ;)












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin