Bara massa ♥





Jaa, jag behövde ju inte oroa mej för våran sol igår. När jag la huvudet på kudden igår kunde jag inget annat än konstatera att vi haft en underbar söndag med sommar och semesterkänslor sprittandes i kroppen! I Fillan grejade som sagt papsen med bilen lite grann, sen lagade jag mat åt "grabbarna" och medans dom kikade på Formel 1-loppet så tog jag och Bumban en promenad i dom gamla trakterna. Grön och fin natur med åkrar och hästgagar ut med sidorna. Frisk luft. Frihet! Nu vet jag bara ännu mer vad jag och min kära pojkvän redan vetat länge... det är så vi vill bo!♥






Eftermiddagen spenderade vi tillsammans med våra trogna vapendragare T&J
Det blev en runda minifolf på campingen i stan. Och när vi kom hem tändes grillen och sen slängde vi på några härliga tzatsiki-korvar! Mmm! När det blev kyligt i vinden kröp vi upp i soffan istället och spelade Wii. Man kan aldrig varva Mario för många gånger  Nu räknar vi dagarna tills semestern börjar på allvar. See you later hunnies!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin