F för fredag (och lite för fika oxå)




God morgon världen! Och idag lyckades jag överraska mej själv faktiskt när jag oväntat ligger bra till i tid. Jag väntar på att min syster ska hämta upp mej och sen ska vi bruncha på stan. Jag klev upp före R idag... halv sju-ish. Fick tjata några gånger minsann innan han steg upp, jag har faktiskt varit hans väckarklocka hela veckan - fast jag har semester! ;) Nåja, när vi ätit frukost gjorde jag det gruvligaste misstaget och gick o la mej igen. Men bara för att vila ögonen lite! Och nu tror ni att jag somna men de gjorde jag inte. Jag ville bara verklgien inte gå upp igen och in i duschen. Burr! Hatar när det regnar ute, de borde vara lag på att ligga i sängen hela dagen då! Men jag hann... och här sitter jag nu och rullar tummarna. Det är högst ovanligt för er som känner mej

Jag hoppas att ni får en mysig fredag! I em/kväll äre tänkt att vi ska fram och kika på balen med T&J. Hoppas att det spricker upp och att vi kan få lite solsken på oss. Det tycker jag studenterna är värda! Efteråt blir det något gott att äta♥ Men innan dess, när R slutat jobbet ska vi förstås fredagsfika och läsa Klick! Love it!



bild: google.se


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin