GODKÄND!





Sådärja, nu håller bilen 1 år till da  Gick igenom besiktningen! Förutom att jag inte hade nån triangel... hmm mm.... men som tur är lös min charm igenom och jag fick ingen ombesiktning på det  Thank you very much!


Golfen igår... ja det gick bättre än förväntat faktiskt och det var lite kul. Lite. Hahaha. Det var skönt iaf att gå där ute och solen höll oss minst sagt varm o go. Och ikväll återuppstår tradionsenliga Hjulafton i Lidköping! Det ska vi gå fram och kika lite på. Jag har i princip alltid jobbat de övriga åren. På Rådhuscafét. Enough said om vad jag egentligen tycker om Hjulafton med andra ord... lot's of people!

Nu ska jag faktiskt till mitt nya jobb och reka lite. En bar ska byggas.
Och än så länge håller vädret... om än lite vita fluffiga moln som samas på himlen men det kan vi väl leva med? Ja jag tror det. Så vi hörs lite senare hörrni!



bild: google.se








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin