Holiday!




Hej hopp galopp! Första dan på min såkallade   s e m e s t e r    nu då...  Känns ganska bra måste jag ändå erkänna. Har vart på stan och gjort ärenden hela förmiddagen dock. Var bland annat på gymmet och lämna in mina grejer och bjöd på fika. Det var ganska tomt på folk där uppe men nu är ju oxå vädret bättre igen...

Sen sprang jag in till söta M på Guld&Silver för att byta berlocken jag fick av R på våran förlovningsdag. Tyvärr hade jag redan den som dom tillsammans valt ut  Haha, men det göööör inget för nu fick jag äntligen mitt röda hjärta och samtidigt en chans att krama om henne♥



I em ska vi på möte ang vårat hemliga projekt :) Och sen spår jag en lång och mysig kväll i varandras armar. Jag har hört att TV4 ska börja köra Falk-filmerna med start idag. Bra skit det där så missa inte!

Take care sweeties!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin