(this housewife needs a break)




Ännu en dag med ärenden på stan. Och när jag kom hem satte jag på första maskinen tvätt. Måste slå in kusinens studentpresent inför imorn oxå. Var på Gallerix och köpte nya snören. Jag älskar att pyssla med sånt♥

Vädret pendlar friskt idag mellan sol och moln. Det blåser så jag känner mej inte manad att ens ta ut dynorna idag. Det enda som känns riktigt lockande just nu är att lägga sig i soffan en stund och försvinna in i The Hills. Den serien är ju faktiskt inte bra egentligen men jag gillar att titta på den ändå. Kanske för att den på ett sätt speglade mitt liv för ett par, tre år sen... Hur som helst så passar jag alltid på när R inte är hemma. Han hatar The Hills. Och jag tror han hatar att jag kollar på det...  Hahaha!

Jag har iaf lovat mej själv att ta tag i lägenheten innan min underbara sambo kommer hem. Röja upp bland nytvättade handdukar, dammsuga upp alla katthårstussar, städa badrummet och bädda rent i sängen. Kan va så att jag inte hinner bli klar med allt och samtidigt laga mat men det är tanken som räknas ;)



Om bara den där huvudvärken kunde försvinna....




Just nu har jag snöat in på Glee's version av Journeys Faithfully
Hennes röst är amasing.








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin