Välkommen



God förmiddag på er ute i vårt långa land falukorv! Idag är det våran dag! Sveriges Nationaldag. Jag sitter vid köksbordet med min kaffekopp och funderar över vad denna sista lediga dag har att erbjuda? För tillfället är min sambo ute på en golfrunda. Och själv ska jag strax gå ner med första lasset tvätt. Men jag känner att något mysigt måste göras sen... kanske packa fika-korgen och bege sig ut i någon park? Vi gör alltför sällan sådana saker. Det är ju bara att hoppa på stålhingstarna och dra iväg någonstans! ;) Får nog ha överläggning när R kommer hem.

Igår tänkte vi exakt samma sak som våra söta vänner T&J. Nämligen att det hade vart hur mys som helst med en fisketur på spiken. Så där och då var saken biff. Vi packade med oss fika och rotade fram alla spön, sen styrde vi pärlan ut mot Kållandsö. Tyvärr ingen fiskelycka men vi hade kul ändå ♥







Do your thing:
Postat av: Amanda Haraldsson

Svar: Okej tack för svaret! :D Hinner man lära sig allting på 3 veckor verkligen? Hur många är man typ i en grupp? :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin