Bara lite så jag känner



Hej mina darlings! Den här helgen har vi definitivt haft bättre tur med vädret än förra. Aningens blåsigare dock så det var inte samma sommar-känsla på terassen som igår, då vi praktiskt taget gjorde årets första solnings-premiär i linne :D Hur gött e inte de då på en skala?!

Startade denna söndag med en långpromenad tillsammans med T&J. En och en halv timma tog det men tiden bara svischa förbi. När jag och hjärtat kom hem fikade vi på terassen med Aftonbladet + Söndagsbilagan och så några smarriga muffins såklart ;) Efteråt fixade vi lite käk (fel ordning, jaa jag vet) och nu är det upplösningen av bandyfinalen på tv som min pojkvän följer. Själv slår jag över till One Tree Hill så fort det tillåts. Den serien är ju inte direkt nåt att ha längre men ibland gör jag en update ändå.

Kanske blir det ett kik hemma hos B&S i deras nya lägenhet sen och givet ikväll är Solsidan och pizza från Amigo - Vilket är lika med pepperoni för meeeeeej!!! MUMS!! See you later bunnies!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin