Det luktar helg...




Hej mina goa solstrålar!!
Har precis kommit in från en härlig promenad i vårsolen! Hoppas, hoppas nu att den här solen håller i sig imorgon oxå och heeeeela helgen!! Jag vill hinna njuta ordentligt tillsammans med min kärlek♥ Och finns det nåt bättre sätt att göra det på än ute i solen med kaffe och choklad? Tror inte det va  Man blir på ett fantastiskt humör när solens kyssar värmer ens hud. Och när humöret sprudlar, sprudlar även energin. Så ikväll vill jag och R göra något annat än vårt vanliga mys. Om ni förstår hur jag menar? Om det vore sommar hade saken varit biff för längesen... uteservering + ett glas rosé = Kan fan inte bli bättre! But hold your horses, vi är bara inne i Mars än. Får alltså suga på den karamellen ett tag till.



bild:
www.google.com


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin