En sån där måndag att ta tag i




Hej mina fina! Jag hatade inte måndagar förr. När jag jobbade på Skrapan var jag alltid ledig måndagar (nåja i början iaf, tills jag började jobba ihjäl mej). Det var liksom helg för mej. Det är ju så i restaurang-branschen, konstiga tider jämfört med andra och man lever i sin egna bubbla tillsammans med kollegorna i branschen. Men nu är jag Svensson ;) och jag hatar alltså måndagar. Det är en ny vecka  och helgen har precis tagit slut. Det är väl därför just måndagarna ligger risigt till. För att man är sur över att ledigheten är över för denna gången.

Men idag bestämde jag mej för att sur inte är ett alternativ. Så efter frukost satte jag klorna i badrummet och har nu storstädat hela skiten. Känns gött efteråt. Jag är ju egentligen inte den som tycker städning är tråkigt eller jobbigt men precis som alla andra behöver jag en spark i baken för att komma igång. Sen går det utav bara farten...



Nu är jag på g fram på stan faktiskt. Tänkte göra ett nytt försök att lämna ut lite CV.n. Nu klättrar jag alldeles för högt upp på väggarna och behöver sysselsättning. Man kan ju spendera timmar med att analysera varför man egentligen bor i Lidköping som är så ofantligt stort.... not. Valmöjligheterna är minst sagt begränsade. Nåja, kl 15.00 har jag även ett möte på AF med min såkallade handläggare. Vi får väl se hur det går.


Do your thing:
Postat av: Håkan som röjer upp lite här

Jag säger ju det! Packa ihop ert liv (igen) och sätt kurs mot Sthlm! Ba' gör't! :)

2011-03-21 @ 15:27:50

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin