Hårtips!




Mitt absolut favorit märke i hårdjungeln är REDKEN!
Alla deras produkter är som godis för håret och framför allt så håller dom vad dom lovar. När jag hade som värst problem med min hårbotten, (kliade och blev sår, sökte för det med fick inga svar bara kortison, hade problem i över ett år) så fick jag tillslut rådet på Bellbox av en tjej att prova detta schampot som är just för hårbottensproblem. Och vips så började såren försvinna. Det var ett mirakel för mej som i princip gett upp hoppet! Sen dess har jag inte kunnat leva utan Redken!



Älskar även deras inpackningar, och då allra helst den guldiga som heter All Soft.
Det är synd att de är så dyra bara, men absolut värt pengarna! Även om mina hårprodukts-hyllor i badrummet är ett mysterium för min pojkvän ;) Haha!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin