I always wanna be like this




Hello Bloggen! Idag vaknade jag på strålande humör och har bara grejat och grejat sedan jag steg upp ur min alldeles fööör goa säng! Fick tag i en ny tvättid, 12.00 - 17.00. Så jag ska strax ner och kasta in tredje omgången. Har även dammsugit och moppat golven, ringt ett välbehövligt samtal, bokat in lite planer framöver (kan inte avslöja för jag vet att min söta syster läser...) och planterat paprikafrön! Vi får väl se om dom tar sig. Har lyckats förr men dom kanske inte kommer kunna stå i köksfönstret som jag tänkt. Kommer nog inte någon direkt sol där tyvärr. Hmm, får väl flytta på dom då.
  


Dessutom lyser solen och då blir man alltid extra glad! Och ikväll är det bästa TV-kvällen igen :) Halv åtta hos mej - Sveriges Mästerkock - Grey's Anatomy - Off the map!

See you later bunnies!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin