I need a drink!




Hej Allihopa! :) Det sägs att Sverige bjuder på sol och +10 gradig värme idag. Dock blåser det i den här delen av landet och jag har belönats med huvudvärk en tisdag som denna. Därmed har den energi jag upplevde igår gått i graven och det enda rätta känns som en frisk promenad i hopp om att ställa allt till rätta.

Och för att bjuda på nåt jag med, här kommer ett drinktips! Det var fan inte igår. Men börjar man googla och greja i den här kategorin blir man sjukt sugen. Det kan till och med vara så att det är just vad jag behöver just nu i djungeln som vi lever i... Blir många härliga fruktiga drinkar på terassen i sommar, that's for sure i alla fall!


Drinktips - Strawberry Margarita



Ps:
Man måste inte följa alla regler och lagar, den här drinken passar sig bäst i ett cocktailglas enligt mej. Gör du däremot en frozen-version (kör allt i en blender med massa is och frukt) så ta ett Margarita-glas! Går även att ha i äggvita som bildar ett extra skum på toppen, för utseendets skull.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin