Jag är lycklig på insidan



Hejsan Svejsan!
Helevete!! Nu är jag trött på den här mongo/mango-sjuk-känslan som hänger över min trötta kropp. Bättre blir det då fan inte av att det är grått och mulet ute hela jävla tiden. VART TOG SOLEN VÄGEN?? NÅGON? (Jag är inte bitter.) Jaa, jag ska göra det enda rätta och krypa ner i ett varmt bad nu och lyssna på lite go musik. Efteråt är det dags att ta tag i arbetet, no matter what förkylningen säger! På fredag har jag en pitch att presentera... haha, hur sjukt låter inte det? Sen är min kurs i Skövde slut. Ååh, jag VILL berätta för er vad vi har i görningen men det ska jag inte riktigt än... men snart ;) Hihihi!


Här skulle jag sälja min njure för att få glida ner igen! Sparadiset i Stockholm♥


Vi kunde inte haft en mysigare ♥Förlovningsdag!♥ Och självklart ska vi tillbaka på datumet iår... Nu har dom utökat sin verksamhet till Söder oxå, ryktas om en mer Moulin Rouge-inspirerad stil på den relaxen!! (Den på bilden ligger på Östermalm.)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin