Monday Lily




Hej på er långa landet falukorv.
Sinnessjukt vad fort en helg går. Det är nästan så man blir förbannad. Dock har vi ju påbörjat nya veckan och snart är det fredag igen ;) Snacka om ekorrehjul... Har haft en underbart härlig helg som alltid♥ Jag och syrran mådde gott i fredags och lördagen var super mys och trevlig hemma hos svärisarna med mat och vin och melodifestival-final. Igår började vi dagen lugnt och fint. Bjöd hem T&J och R's bror + tjej på en em fika. Och avslutade kvällen med pizza/kebab och Solsidan i sann söndags-anda! 

Denna måndag har jag vigt åt min mor. Vi möttes upp på stan och lunchade kan man säga... fast det var inte direkt lunchtid men ;) Tog en snabbis inne på lampaffären och hittade ÄNTLIGEN den där perfekta lampan som skulle bli skit snygg ovanför köksbordet. Mhmm. DEn får helt enkelt prioteras in på nästa lön tycker jag!

Resten av denna kväll ska ägnas åt min kära sambo! Massa mys, en stek i ugnen och bra tv. Brukar snegla på Ullared och skratta åt ala idioter i vårt land samt kika på nya serien En unge i minuten som började förra veckan. Passar utmärkt idag då jag drömde inatt att jag födde en liten flicka direkt efter att jag fått reda på att jag var gravid. Helt sjukt, jag vet. Kanske berodde min dröm på att jag och syrran snackade bebisar i fredags? ;)

Fat: Mateus, Vas: Åhléns, Ljuslykta Kivi: Iittala


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin