Rosa moln!




En otroligt bra inredningsidé dök upp från ingenstans igår! Eftersom de är lite rosa-tema på detaljerna i vardagsrummet kom jag på att det skule vara skiiiiit snyggt med en rosa ryamatta under bordet! Började kika runt och fann en läckerhet precis i min smak på EM. Dock kunde jag ana en viss skeptism i min pojkväns ansiktsuttryck när jag nämnde idén... men det lägger jag iofs inte så stor vikt vid. Det är jag som bestämmer allt vad inredning heter här hemma ;) och jaa, han vet vad han gav sig in på när vi byggde ett fågelbo ihop  However så är han med och bestämmer över ekonomin. Så en viss bearbetning innan jag får köpa en rosa matta för 1 500 spänn krävs nog. Jag bara gissar.

Men bara titta på den!! Det finaste jag sett!
Pärlemorosa, fluffig, silkig... UNDERBAR! Och skulle passa perfekt till våran bruna FORMA-soffa och vårt valnötsfärgade Sober-soffbord. Även dessa från EM. Tyvärr har vårt kukhuvud till katt klöst sönder hela soffan längst ner och varje gång jag tänker på det så vill jag vrida nacken av han!! Åååå! Det är ledsamt, för den soffan var oxå det finaste jag sett... när den var hel och ren!
 


Bilder från www.em.com


Do your thing:
Postat av: Mika

Jag har spanat på en lila jag. Ogillas också av en konstig anledning

2011-03-09 @ 23:02:30
Postat av: Anonym

"However så är han med och bestämmer över ekonomin." Ja, för det är inte så att du drar inte in stora cash på på din a-kassa..

2011-03-20 @ 14:15:24

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin