Smells like teen spirit




Hej Hörrni! ♥ Idag startade jag dagen redan kl halv sex imorses. På tok för tidigt men det blir så ibland. In i duschen och vakna till och gullig som jag är tappade jag upp ett varmt bad åt min älskling efteråt som han kunde krypa ner i när även han vaknat :) Jag hade ett möte i Skövde kl 09 och där blev jag till 11.20, då bussen gick hemåt igen. Handlade lite på vägen hem, och insåg att ibland har man fruktansvärt dålig fantasi vad gäller mat. Provade att slänga iväg ett sms till min man och frågade snällt vad han var sugen på... Hemmagjord kebab eller hamburgare... Jaa, jag får väl skylla mej själv som frågade  Väldigt mycket "onsdagsmat" och perfekt att göra matlådor på - not! Nä, så jag bestämde helt enkelt att vi ska äta köttfärssås idag. Amen på det.

Passade på att springa in en sväng på Ålle, när jag ändå var i krokarna menar jag... och kom ut med lite nya BEHÖVLIGA saker. No matter what R says... självklart tror jag inte ens han kommer att märka den nya vasen på bordet, eller blommorna i den ;)


(Fat: Mateus, vas: Åhléns, lyktor: Iittala, duk: Hemtex)


På eftermiddagen lyckades äntligen solen titta fram en stund och jag la mej en stund i soffan endast för att vila ögonen lite. Jaaoo ni vet ju hur det brukar sluta  Hur som helst så låg jag precis så att jag inte såg snön och för en aningens sekund kunde jag låtsas att det var vår utanför fönstret. Det är då inte klokt vad jag längtar efter sommaren nu!! Allt blir så mycket lättare då.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin