Tidigare idag ♥



Blev inte mycket till mys på terassen. Vi provade men katterna blåste nästan bokstavligt talat bort  Jag skaka ihop en islatte iaf med irish-smak och njöt lite från fönstret istället. Kan ni fatta vad jag längtar efter sommaren eller??!! Åh vill bara att den ska komma NUUUU! Det vill vi väl alla. Det är april snart iaf och ett väldigt gott steg på väg... I år ligger Påsken ovanligt sent dock och det känns knäppt att det nästan är maj när den helgen är över :/ Men nu glömmer vi all längtan och fokuserar på det vi har♥ En lång och härlig kväll tillsammans med min bättre hälft! Den mannen betyder allt för mej!





Ps: Mikaela - jag funderar på att komma och hälsa på dej!!!!!
Vad tycker du om det? Eftersom du hatar världen och inte tänker komma hit...  Puss!




Do your thing:
Postat av: Rudolf som skriker FORT GE MIG SALTET!!

Komsi komsi säger jag!!! Jaaaa! Kom hit! Det vore sååå kul!! :)

2011-03-24 @ 18:44:54

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin