Tredje gången gillt?



Jaa, vi hade tragedi igen förra veckan. Rambo 2 är död! Antingen är alla svarta scalarer sönder avlade eller så är helt enkelt de andra firrarna i vårt kar rasister. Inte vet jag, men vi bestämde iaf att aldrig mer en svarting!! Men vad tror ni? Jo precis. Blev en till ändå då rå va... Men den här är faktiskt lite spräcklig och så gullig! :) Men jag förbjöd R att döpa den till Rambo 3. Såå den heter.... ingenting än så länge. Förslag??




Undrar ni vad som hände med Rambo 2? Okej ni bad om det.
Märkte redan kvällen innan att han simmade lite konstigt och när jag kom hem från Skövde dagen efter såg jag att den var typ skinnflådd... alltså hade de andra fiskarna ätit på den!!! Blä och usch fy fan, jag vet! När jag skulle ta upp den så inser jag att den lever! LEVER!! Som i att den inte är död än!! Men herregud tänke jag. Efter ett panik-samtal till mamma som jag inte vet vart jag ville komma med så tog han till slut sina sista andetag och jag kunde spola ner honom. Riktigt tragiskt och traumatiskt. Gud förbjud tanken på vad jag vart tvungen att göra annars för att få slut på hans lidande. Men förutom detta är det underbart att ha fiskar :)


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin