Bland bandy & pitchar...



Heeeeeeeeeeeeeeeeejje!! Det var en konstig dag igår. Och vi bloggar inte på konstiga dagar. Jag orkar faktiskt inte med konstigt just nu.

Men vi var faktiskt på bandy igårkväll! (Det är iofs konstigt ;)) Första gången i mitt liv!!! Haha! Det är väl jävligt illa när vi i Lidköping har Villa? .......... I didn't mean for that to rhyme. Men vi gick ett gäng och det var faktiskt ganska kul. Ja, kul är väl att ta i kanske. Men trevligt. Jo trevligt kan vi säga.

Och idag, milda matilda, hade vi den här pitchen i Skövde, kursen jag går ni vet... avslutning idag med presentation av sin företagsidé  Tjooohoo, mycket spännande! Och som ett plus i kanten gick det hela väldigt bra oxå ;)

Men nu äre banne mej HELG!♥ Och det ska vi fira om ca en timma när min älskling slutar jobbet! Kan förresten vara så att jag är världens bästa flickvän! Köpte nämligen en liten present till R på vägen hem. Bara för att han är värd det!♥ Och för att jag älskar honom så mycket!!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin