You know the drill




... by now. Behöver väl knappast säga att jag haft en underbar lördag med massa sol och wellness. Har suttit ute på altanen och njutit. Klev nyss upp ur ett skumbad som mitt hjärta tyckte jag förtjäna, tillsammans med ett glas rött of course... it is HELG efter all ;)

Nu står min snyggis-kock och tillagar SCAMPI!!! Mmmmmmmm mmmm MMMM! Det är så jävla gött! Med massa vitlök och nudelwok till. Ikväll är det även premiär av Körslaget och jag tänker väl ge det en chans. Har aldrig varit speciellt förtjust i det men det är aldrig försent att ändra sig.


Säger hej då och trevlig lördag med en bild på min andra snygging och älskling Moschino!  Han hatar att ha sele på sig men utan går det bra, mycket bra ;) Tyvärr litar vi inte hundra procentigt än på honom så helt lugn är man ju inte när han traskar fritt på altanen... hehe. Det är nämligen väldigt intresant på ancdra sidan staketet.




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin