Fotbollsfrun...



Premier Leauge?! Fy fan vilken dålig flickvän jag är  Champions såklart! R är hos sin brorsa nu och kikar på fotbollen. Jag och grabbarna har sytt nya omtag till stolarna i köket. Nu är dom i samma tyg som gardinerna. jag tröttnade helt enkelt på alla jäkla hår som fastnade på dom svarta... baksidan med hårig katt. Men det här blev väl hyfsat bra ändå tror jag...





Plockade in lite syréner tidigare idag och satte på bordet. Jag älskar den ljuva lukten! ♥ Och dessutom var vi på Lidens på förmiddagen och handlade nya blommor till terassen. De ska jag plantera imorgon :) Fanns mycket fint.

Hoppas ni har en mysig lördag. Det har jag  Sitter och lyssnar på bra musik och kikar igenom alla gamla mappar jag fört över från min gamla döda dator. Roliga bilder från förr som väcker minnen...


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin