Längtar efter dej!!



Snacka om tvärvändning! Ja för fan, jag erkänner!! Jag har varit emot iphone sen start. Nästan hatisk. Jag har helt enkelt inte velat vara med i tramset. Men nu har himlen öppnat sig och jag längtar verkligen efter min nya älskling  R fick sin avi från posten idag... men han ville ju ha en svart. Min är lite speciellare ;) och därmed leveranstid. Den får dock gärna komma innan helgen..! Highly unlikely dock.

Jag sitter redan nu och kikar på skal till den iaf. Jag älskar ju bling och tror bestämt att den längst ner till vänster vinner. Så jäkla snygg med vita diamanter! Fast å andra sidan är den längst upp till höger praktiskt, eller va man ska kalla den, eftersom den är genomskinlig så att Apple-märket syns på baksidan. Hmm... den som lever får se. Jag föddes tydligen utan beslutångest men har genom åren lyckats odla fram det








Älskling, jag längtar efter dej!



www.apple.se



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin