11.11.11



. . . . rubriken på allas bloggar idag.


Hejsan Svejsan alla goingar!
Skönt att kunna starta denna fredag med en lång, varm dusch och sedan sätta sig i soffan och äta frukost samtidigt som man läser tidningen. Mmm. Om några timmar dyker min syster upp och ytterligare lite senare kommer mamma. Vi ska nämligen på LADIES NIGHT ikväll!! Tjohoo! Äntligen är dagen här! Det var en evighet sen vi bokade biljetterna. Minst ett halvår. Så det ska bli riktigt skoj! Grabbarna ska ha en liten sammankomst här i lägenheten och dricka öl. Imorgon är det även dags för lilla L's dop! Kl 12 ska vi vara i kyrkan så det blir ändå en lugn kväll idag som ni förstår ;) Och på söndag äre Farsdag. Tror inte det blir nåt vidare firande, men ändå. Jag trodde även att Breaking Dawn skulle ha premiär nu i helgen men där hade jag fel! På onsdag tydligen, 16 november. Jävligt passande nog vann R biobiljetter på jobbet idag så dom ska vi nyttja nästa helg kan jag meddela!


Nej hörrni, har en del som ska uträttas här!
Vi hörs senare sweeties!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin