Adventsförberedelser




Jamen... jag vill ju inte vara sämre än alla andra bloggare där ute såhär kommer lite bilder från mitt adventspyssel tidigare idag. Det är viktigt med förberedelser, har jag hört. Jag är inte mycket utav planerash annars ;) Kommer väl rycka fram alla stjärnor i sista sekund på fredag så att dom ska lysa fint på kvällskvisten och bringa mysfaktor hög. Det första ljuset i staken tänder vi på söndag. Då ska vi förresten åka till Skara och titta på julskyltningen. Ska bli mysigt! Det gjorde vi alltid när vi var små♥ Skara's tomteparad är nämligen mycket roligare än Lidköpings just för att dom har mer djur i sin! Gull! Till helgen är det även kattens dag!

Ja okej, här kommer det: Enkelt vanligt hederligt med mossa och svamp.
Tycker faktiskt att det är finast så. Iallafall iår :)







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin