All this things...



Ett virrvarr för er, men måsten för mej. Ja jag har iaf betat av en del saker... and the day is still young! Men jag kommer nog inte få så mycket mer gjort förutom simningen och några fler avsnitt utav Vampire Dairies. Det är lika bra att bestämma sig kvällen innan för att morgondagen ska bli effektiv. Rita upp ett schema att följa och sen är det slutsnackat liksom. Annars är det så himla lätt att falla för dom "roligare" sakerna och sopa resten under mattan. At least for now. Jag har väl nämnt tidigare att jag är dålig på att vara ensam nuförtiden. Jag vet inte vad som hände. I was the perfect loner. Jag uppskattar egentid när man väljer den själv. Vi är ett team, jag och han♥ 


 

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin