Breaking Dawn



Godmorgon alla fågelungar!  Filmen igår var jätte bra! Puh, lättnad ;) Men oxå väldigt spännande så man satt på nålar hela tiden... därför längtar jag väldigt mycket tills dvd.n kommer så att man kan kolla en gång till, i lugn och ro :) Och ja, tills nästa film kommer oxå såklart. Sista. Men det känns knappt värt att skriva för det lär väl dröja minst ett år..? Åååååh!!

Nåja, måndag. Ny vecka, nya möjligheter. Vi har vart på morgonmöte. Uppe med tuppen redan kl 06.00. Jag lämnade ♥ på jobbet vid åtta och nu är jag nerkrypen i sängen igen. Tänker stanna här en liten stund iaf tills det är dags att ta tag i dagen och sysslorna. Jag har två hårklumpar brevid mej som håller mej varm. Men idag är det en sån där dag då jag bara längtar extremt mycket tills hjärtat kommer hem och håller om mej igen.



Lidköpings nya konstverk utanför bion.






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin