BURR!



Fysatan vad kallt det är ute idag! Ruggigt och rått! Jag mötte upp ♥ förut på lunchrasten och tog cykeln. Genomfrusen nu! R ska på arbetsrelaterad mässa både idag och imorn, kommer hem sent ikväll så jag passade på att hålla han sällis lite och dessutom pumpade vi mina cykeldäck. Det har jag dragit ut på...

Handlade lite på vägen hem och nu sitter jag här med tekoppen för att tina upp. Planen är nog att jag ska laga lite mat, som kan bli flera matlådor. Och ikväll sticker jag och mamma iväg på kurstillfälle nr 2! (Men mer om det sen.) Hmm få se nu.... jo just de ja, fick precis tummen ur och bokade biljetterna till Breaking Dawn! Söndag blir det! Perfekt avslut på helgen. Mysigt att gå på bio tycker jag och dessutom är vi ju väldigt spända på att se hur det går för våra vampyr-älsklingar ;)





PS. Sorry för dålig uppdatering igår på bloggen, vet att ni blir galna utan mina inlägg  Men jag var lite pissed igår på em ang våran bil som tydligen behöver rustas upp lite här och där... Sen blev jag glad igen när jag och R åkte och simmade för det är så mysigt på nåt vis. Köpte självklart med oss mat från donken hem  Nackdelen med att simma är att man blir så himla slö efteråt. Relaxed. Det är ju skönt på ett vis. Började kolla på nya programmet Kär och Galen... något utav det dåligaste jag nånsin sett typ! Pinsamt! Och vem fan vill gifta sig i en tv-studio?! Nää, jag somnade. Men vaknade lagom till Desperate Housewives - phew! Såhär långt var kvällen mysig och jag var glad. Sen avslutade jag det hela med att hälla ut ett glas juice i, under och mellan sängen. Bra Emelie.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin