Hemmakväll





Fullmys ikväll! Ingen hundkurs idag nämligen. Det är istället på lördag, (en utav två ni vet). Så ikväll kör vi hela fadderullan med tv-night! Ganska skönt faktiskt. Även om jag tycker om kursen. På lördag ska vi egentligen ha 2 sammankomster i 1. Därför den dagen är tänkt att bli så lång. DOCK blev jag igår medbjuden på min sambos julbord med jobbet :) Vilket är väldigt snällt och jag fick tydligen inte säga nej ;) Så jag och mamma kommer vara med cirka halva hundkurs-dagen. Sedan sticker vi hem och jag ska försöka julpiffa mej. Jag och R har aldrig ätit julbord ihop förut. Vi har istället alltid arbetat. Så det känns faktiskt kul! Roligt att träffa lite andra människor oxå. Men nää, nu kan vi inte sitta här och snacka både hundar och julbord längre. Dags för Bonde Söker Fru!!


Hittade en gammal bild i datorn på mej och Enza♥
Säkert 4 år sedan tror jag. Men visst är vi gulliga?

 

Do your thing:
Postat av: Linda

Hej hopp ;) var bara det jag ville säga! Hoppas allt är fint.


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin