Humanity




Godeftermiddag allesammans! Jag har lärt mej något idag - Go easy on yourself. Man är bara människa. Och idag blev dagen mer effektiv. Visst, jag har slösat lite tid framför VD idag igen... men nu har jag ju kommit en bra bit på vägen och måste se klart. Det händer nya saker hela tiden. Spännande och förutsägbara. Det sparas inte direkt på människoliven. Men jag gillar historien.

Alldeles strax kommer min älskling hem från work. Då ska han få sig en bit mat :) Sen sticker jag iväg till Fillan för att åka vidare på hundkurs med mamma. Ska bli roligt! En kväll i veckan får jag ägna mej åt det jag tycker mest om i hela världen - hundar! Och då känns dagen då vi blir med vovvis liiiite närmare på något sätt♥ När jag kommer hem ikväll ska vi såklart kika på sista Bonde söker fru-avsnittet!! Eller är det sista? ja dom ska ju välja iaf :D Åh! Så vi hörs när vi hörs! Take Care sweeties!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin