Hundspråk, kväll nr 1



Igår började kursen som heter Hundspråk! Jag och mamma åkte tillsammans (såklart) ut mot Götene och in i mörkret... vischan ;) Men tillslut hitta vi rätt till Brukshundsklubben. "Gubben" som håller i kursen heter Björn Pettersson och är lite som en svensk Cesar Millan tycker jag. Verkar väldigt kunnig och kursen känns verkligen bra såhär långt. Det enda som är lite tråkigt är att den är fördelad på 2 lördagar oxå... och då blir det lååånga dagar. Men jag och mamma har ju iaf varann ;)

Nackdelen med sånna här kurser är att man bara vill ha sin HUND nu!!♥ Jag längtar efter *****! (Ja vi har redan bestämt namn  sen får man ju se om det verkligen passar på just den lilla individen.) Det är lite knäppt egentligen, som jag och R sa: Vi har beställt honom men han är inte producerad ;) Hahah!







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin