Ladies Night!!



Vilken underbar kväll det blev igår! Ladies Night 2011! Jag hade väl inga direkta förväntningar förutom att jag tyckte det skulle bli kul! Och det blev det verkligen! Showen var jätte bra, dom var både roliga & sjöng bra, och dessutom fina att titta på ;) Jag har aldrig brytt mej speciellt mycket om Brolle förut men han bräckte fan Stenmarck alltså! Charmig kille, hoho jaja  Stämningen i arenan var hög. Man kan ju tycka att vissa tanter var lite too much, men annars taggat! Jag är riktigt nöjd och det var väldigt roligt att uppleva detta tillsammans med mamma och syrran♥

Gör vi lätt om nästa år, tack!



Jamen visst serru, träffade Anders Timell sådär ute på golvet igår bara ;) Haha, han smög omkring längst bak vid borden i mörkret... han är rätt rolig den där pricken


Nåja, Ladies Night och snygga killar i all ära men ikväll ska det faktiskt bli riktigt skönt att bara gosa ner sig i soffan tillsammans med min alldeles egna hunk! Den bästa utav dom bästaste dessutom!!  Nu ska musslorna kokas, räkorna läggas upp, osten fram och brödet gräddas klart i ugnen. Och vinglaset ska fyllas på...♥ Det är underbart med helg!



Do your thing:
Postat av: tess

like this -----> http://www.facebook.com/pages/Brolle-Wallmark-Lets-Dance-2012/142293459208772 & spread further ♥

2011-12-16 @ 22:07:45

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin