Like a foreign flame in the dark



Så var det måndag igen mina underbara läsare...
Helgen bara springer iväg. Och det är inget skämt att man redan nu längtar efter fredag igen. Men om man bara ska gå och längta efter helg hela tiden kommer livet ta slut ganska så fort tror jag. Det gäller att ta vara på varje dag och hitta Carpe Diem. Jag och min kärlek har alltid varit bra på att lyxa till vardagarna. Men det går upp och ner såklart. Som för alla par ;) Och för att mysa till det lite extra denna gråa tråkiga måndag så har vi bjudut hem T&J på lite lussefika ikväll. Ja jag vet, det är lite tidigt men man ska väl njuta så länge man bara kan? Julen är alltid som mysigast innan själva julafton och nyår. Sen efteråt vill man bara kasta ut skiten och ha VÅR!  

Så ikväll blir det glögg och pepparkakor!♥


Ps. Igår började vi om på Twilight-sagan. (Ja det blev inte Walk the line...) Vi ska ju gå på Breaking Dawn part 1 till helgen, så en uppfräschning utav den gamla historien är aldrig fel. Dessutom är dom ju så jävla bra!

Visste ni förresten att vargarna i filmen hämtat inspiration från den stora snygga Mackenzie-vargen? Nämnde ju i ett tidigare inlägg att våran framtida vovve härstammar därifrån. Och då menar jag inte härstammar som i alla hundar utan mer som i att det är 50%...  Längtar så till den dagen då vi blir med varg!





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin