"håller på o röjer upp lite här"



Ja det blev ju inga desperata hemmafruar igår. Då fick man ta saken i egna händer och bli desperat själv istället. Så idag har jag en plan. Och den första delen utav planen går ut på att tvätta klart. Känns som jag tvättat i flera dagar nu men det har alltid kommit nåt i vägen och jag kan bara inte låta smutsiga handdukar ligga.

Den andra delen av planen består av "håller på o röjer upp lite här"... Jag ska nämligen ta tag i vårt såkallade gäst/datarum som numera är ett släng-in-vad-du-vill-men-stäng-dörren-efter-dej-rum. Största problemet skulle jag nog iofs vilja säga är dom där jäkla kuddarna som hör till rottinggruppen. Vart ska man göra av sånt?! Det undrar jag. Jag har iaf kommit fram till att dom får åka ner i förrådet över vintern. Då blir det genast mer plats. Pappa nämnde att dom har ett gammalt svart skrivbord som vi kunde få. Taget! Jaa, önska mej lycka till så ses vi på andra sidan ;)











Do your thing:
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin