Save the sharks!




Jag gillar hajar. Speciellt the Great White. Så via en sida kom jag in på en blogg, och via bloggen såg jag detta klippet med Gordon Ramsey. Det handlar om den hemska hajfens-industrin. Man blir så jäkla förbannad!! Fan, folk i dessa länder har noll medkänsla för djur. Jag HATAR sånna människor. I really do! Det är en del hemska scener men det här är på riktigt. Det här är verkligheten. Och jag tycker att man borde vara medveten om den! Älskar istället Ramsey för att han försöker göra skillnad och stoppa detta vansinne!!

Usch, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om hur mycket detta upprör mej.
Men jag tror att klippet talar för sig självt.




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin