Snart är det jul...




..... här i vårt hus♥ Och jag kan tala om att det var riktigt mys att öppna glöggflaskan igårkväll och fika på pepparkakor. Dessutom var denna smaken med chili och choklad en utav dom bästa glöggerna jag druckit. Så tummen upp! Även om det gott kunde smakat liiite mer choklad iofs ;)






Efter fikan skjutsade T&J oss till affären och vi handlade lite "bra att ha"-saker. När vi kom hem var det dags för Ensam mamma söker på tv.n. Bara 1 avsnitt kvar nu! Och efter det satte vi oss ner för att räkna lite på det sista inför mötet som jag är hemkommen från nu! Och vad mycket siffror... det kan jag tala om för er. Men det ser bra ut :D Och vi är taggade till tusen!

Hörs senare hunnies!
Dags att ta tag i dagens sysslor.





Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin