Snart äre jul här i vårt hus


(tidsinställt
eftersom vi är on the road!)



Jamen jag känner att det blev lite mycket jul helt plötsligt här i onsdagskväll. Egentligen så approvar jag väldigt mycket till detta, fast det är ju trots allt 2 månader kvar... men fattar ni hur jäkla gott det är med julskinka eller?! Mmmmm!! Och julmusten. Julmust är kanske underskattat av mej? Jag gillar't iaf!

Ser dock fram emot årets jul väldigt mycket! Snön, klapparna, adventspyntet, alla ljus... och julegranen! Jag håller på och tjatar på R att vi ska skaffa en stor gran i år. Trots att Herr Nilsson i huset säkerligen kommer sitta i den. Men va fan, nån gång måste man ju iaf testa och se vad som händer  ...










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin