Utkast: Nov. 19, 2011




Fick lite inspo som vanligt när jag bläddrade i helgens nr utav Leva&Bo. Första advent närmar sig med stormsteg (nästa helg!!) och jag är egentligen sugen på att ha stjärnor på fot i köksfönstren. Men än sålänge har jag inte hittat några som jag tycker är värda att slänga ut pengar på. Har ju ändå fina hängande som var nya förra året liksom. Nån måtta får det väl va? (Tycker en del iaf...) Nåja, alltid kul o kika och drömma  

Förresten, iår SKA vi ju ha stor gran för första året! Och hur smart är inte lösningen nedan med att sätta den i korg? Både snyggt och smart. Speciellt om man har en vildkatt som vi här hemma. Då kommer han ju inte åt granen på samma sätt som om den stått direkt på golvet. Hmm, tål definitivt att tänkas på. Fast känner jag honom rätt så ligger kattfan i korgen sen ändå...






Nåja, nu lämnar vi julen för en sekund och ägnar oss åt lördagen!
Mamma och pappa svängde förbi en stund förut och lämnade av ett gammalt dataskrivbord. Där har det legat och skräpat i deras garage, helt i onödan! För det passade ju skitbra hos oss i "det förlorade rummet" ni vet. Nu har vi äntligen någonstans att göra av datorer och skrivare. Dessutom har jag en annan plan för hur rummet ska bli top notch... nåja, nu kanske jag överdrev en smula. Men okej, så bra som det kan bli då.

Nu måste jag tjolahoppa iväg här för vi ska nämligen frossa i räkor och krabbklor!! Mmm! + ost, kex och vitlöksbaguett såklart :) Så mycket bättre på tv.n och sen en bra film på det. Lördagkväll♥



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin