we met, we talked, and it was epic



Vad kan jag säga kära vänner? I don't do mondays. Det är en äckeldag. Det bara är det. Fast snart kommer R hem från jobbet och då kan myset börja♥ Jag ska strax fixa lite mat. Det blir Pasta E4:an idag. (Det räcker med att Mikaela förstår...) Tidigare kände jag för att dra med mej honom ut på en stadspromenad. Men nu har mörket lagt sig och det känns inge vidare längre. Tänker mej mer ett varmt bubbelbad, tända ljus och sen sista Ensam mamma söker-programmet på TV3!


Jag gjorde förövrigt något dumt idag. Jag vet ju om det! Usch...
Okej, jag ska ta det från början. I fredags (förmiddag tror jag det var) såg jag utav misstag ett gammalt avsnitt utav den här vampyrserien som alla snackar om. The Vampire Dairies. Jag har aldrig sett det tidigare så jag visste inte vilka personerna var eller vart i serien dom var. But I was hooked. Så efter att ha funderat hela helgen laddade jag imorses ner första säsongen. Dumt. Nu har jag kollat 4 avsnitt på raken, (med avbrott för att springa ner i tvättstugan) och längtar redan tills imorn när jag kan fortsätta! Hahaha, varför gör jag såhär?! Behöver ju inte följa fler serier. R kommer bli galen på mej  Det roliga är att avsnitt 4, som jag avslutade med idag, är just det avsnittet som jag råkade se halva av i fredags... VD är inte lika ylle som Twilight, det får man lov att säga. Men kärlekshistorien är lika sweet än så länge. Dom gör tilloch med narr av Twilight i serien... haha, det var lite kul ändå. Men vi får se vart det slutar, jag tycker fortfarande bättre om våran lilla Edward och Bella såklart ;)



www.google.com




Do your thing:
Postat av: grammar check

This is definitely the best vampire series ever produced.

Postat av: Karro

Hej, jag brukar kika in på din blogg. Fortsätt kolla på VAmpire Diaries (världens bästa serie) JAg lovar. Innan jag tittade var twillight det bästa men denna serie är 10 ggr bättre....

2011-11-21 @ 21:22:56
Postat av: Svar:

:) Kan inte slita mej från serien nu så lär kolla tills jag catch'at upp allt jag missat :P

2011-11-29 @ 12:49:11

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin