words can't bring me down




Ja nu är den uppe! Och peppar peppar så har det gått bra hittills med kattskrällena  Soul skulle naturligtvis vara med och packa upp den. Och när alla 3 delar låg på golvet tog han sig en tugga... as predicted. Men då var jag snabb med vattensprutan och fick in en fullträff! Hahah, sen la han sig i soffan och var inte ett dugg intresserad. VICTORY!! ;) Jag hann dock inte med ljusen och det är ju ingen brådska heller. På fredag ska vi till IKEA och då ska det shoppas julgranskulor, glitter och förhoppningsvis en matta att ha under.

Var hos kiropraktorn i förmiddags och fick hjälp med mina hemska axlar. R skulle vara snäll i lördags och ge mej lite massage... trycka lite och sådär ni vet. Ja, i söndags vaknade jag med något som kan liknas med träningsvärk från helvetet! Ända ut i armen. Men nu känns det bättre. Ska dit på torsdag igen. Tur att man har vänner ;)

Nu ska jag fortsätta arbeta med företaget. Snart dags för en lunchpaus iofs och samtidigt titta på ett VD avsnitt. Bara några episodes kvar av säsong 1! :)



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin